Для реалізації проекту, який виконує наступний алгоритм:
- Від центру форми малює лінію довільної довжини в рамках заданого максимуму у випадковому напрямку;
- З координати кінця лінії малює 200 ліній, утворюючи кольорову квітку. Колір, довжина та напрямок випадкові;
- Якщо кінець останньої лінії квітки лежить за межами форми, будується наступна гілка з квітами від центру;
- Повністю побудований кущ складається з 100 гілок.
Для складання коду проекту потрібно використати знання з усіх вивчених розділів LAZARUS для 8 класу, в тому числі:
- Елементи керування формою;
- Оператори розгалуження;
- Цикли з умовою и лічильником;
- Робота з вбудованими графічними можливостями;
- А також додаткові функції та методи:
- Sleep(n) – пауза у виконані програми у n мілісекунд;
- random(n) – випадкове число у діапазоні від 0 до n – 1;
- RGBToColor(r,g,b) – повертає стандартну форму запису назви кольору для використання в операторах зміни кольору об’єктів. Змінні r,g,b – цілі, можуть містити значення від 0 до 255, що задає яскравість червоного, зеленого та блакитного кольору у палітрі. Наприклад, RGBToColor(random(256),random(256),random(256)) дозволяє генерувати випадковий колір;
- Refresh – оновлення об’єкту, яке перемальовує його заново, наприклад, form1.Refresh оновить форму та значення в її полях та ярликах.
На основі проекту можна створити багато цікавих візуалізацій, змінюючи параметри і методи побудови графічних примітивів.
Код кнопки «Малюй!»