Основні джерела відвідувачів сайту (трафіку):
- Контекстна і банерна реклама;
- Соціальні мережі;
- Посилання та оголошення на інших сайтах;
- Пошукові системи.
Просування сайту в пошукових системах або SEO
SEO – абревіатура англомовної фрази «search engines optimization».
Роботи по розкрутці веб-проекту в пошукових системах діляться на дві групи:
- Внутрішня оптимізація;
- Зовнішня оптимізація.
Внутрішня оптимізація сайту
- Створення семантичного ядра з ключами, що відображають інтереси цільової аудиторії.
- Розробка логічної структури представлення інформації з перелінковкою пов’язаних матеріалів і категорій.
- Написання грамотного, унікального, цікавого та корисного структурованого контенту з використанням ключових слів і заповненням мета тегів.
- Розробка якісного, адаптивного, дизайну зі зручною структурою і юзабіліті для комфортної взаємодії з функціоналом сайту.
- Вибір стабільного хостингу з швидким відгуком.
- Налаштування файлу robots.txt під пошукові системи.
- Перевірка і оптимізація програмного коду, який повинен забезпечувати швидке завантаження сторінок сайту.
Зовнішня оптимізація
Під зовнішньою оптимізацією розуміють отримання на проект посилань з інших ресурсів мережі або згадувань на них:
- Сайти;
- Соцмережі;
- Видеоканали.
Домашнє завдання
Підготовка до захисту проекту.